Welke vragen krijgen we?
Of het nou gaat om een strakke huisstijl, een slimme website of een interactief jaarverslag, we stellen altijd de positionering van het merk en de identiteit van de organisatie voorop. Ook een eenvoudige vraag bekijken we in het licht van het grotere geheel. Zo dragen onze oplossingen bij aan de doelstellingen van de business.
Bewust houden we het bureau klein en het netwerk groot en actief. Vaak werken we samen met specialisten met aanvullende expertises: denk aan filmmakers, copywriters en (web)ontwikkelaars. We werken volgens een overzichtelijke structuur, en blijven flexibel, zodat we soepel schakelen tussen compacte projecten en langdurige trajecten.
We zijn er trots op dat we klanten uit zoveel sectoren bedienen: van cultureel erfgoed tot zakelijke dienstverlening en van (semi-)overheid tot educatie. Doordat we ons steeds in nieuwe onderwerpen verdiepen, verruimen we ons blikveld en blijven we groeien als adviseurs voor onze huidige en toekomstige klanten. Binnen Rotterdam en ver daarbuiten.
- Brochures
- Jaarverslagen
- Correnspondentie
- Beursstand
- Nieuwsbrief
Corporate Communicatie
- Campagnestijl
- Advententie
- Outdoor
- Social media
Campagnes
- Kernwaarden
- Merkconcept
- Propositie
Merk Positionering
- Logo
- Typografie
- Vormtaal
- Kleur
- Fotografie
- Richtlijnen
Visuele
Identiteit
- Corporate
- Teaser
- Werving
Film
- Boeken
- Magazines
- Brochures
Redactioneel & Publicatie
- Website
- Mobiel Website
- Webshop
- Tentoonstelling
Interactief
Onze expertise
Identiteiten
Een authentiek merk bouwen we door ons te verdiepen in het karakter van onze klant. Wij geloven dat een identiteit veel meer is dan een logo: het is de vertaling van de organisatie’s DNA naar stem, uiterlijk en gedrag.
Het uiterlijk is altijd esthetisch, en heeft een herkenbare vormsystematiek die ervoor zorgt dat de stijl duurzaam is: het moet makkelijk zijn om nieuwe middelen te ontwikkelen.
Campagnes
Een sterke campagne treft zijn doelgroep met een krachtige boodschap. Taken By Storm ontwikkelt campagnes waarbij boodschap en vorm voortvloeien uit de identiteit van de organisatie: zo maken we de communicatiestrategie voelbaar. We brengen de dialoog tussen merk en doelgroep op gang met prikkelende vragen, krachtige statements of verrassende beelden.
Interactief
Jouw merk beklijft pas echt, als het publiek er een interactie mee aangaat. Op dat moment krijgt elke actie een reactie en wordt communicatie een dialoog. Taken By Storm helpt merken om dichterbij hun doelgroep te komen door interactie vanuit de gebruiker te ontwikkelen. Dit leidt tot heldere en gebruiksvriendelijke websites, apps, tentoonstellingen en installaties, met relevante communicatie tot gevolg.
Redactioneel
Ieder nieuw project benaderen we met dezelfde intense nieuwsgierigheid. Wat maakt de inhoud interessant, hoe kunnen we het verhaal dat erin schuilt tot leven laten komen voor vluchtige voorbijgangers én gepassioneerde kenners? Taken By Storm doorgrondt ieder onderwerp en brengt een krachtige synergie tot stand tussen inhoud en vorm, waarmee we ook onze opdrachtgevers verrassen.
Hoe ontwikkelt een storm zich?
Team
Reinko Hallenga
Brand strategist, designer, founder
Chris van Diemen
Creative director, designer, founder
Danuta de Vries
Brand & digital designer