Stad & Esch
Open Dag Campagne

Hoe laat het onderwijs zijn ware gezicht zien?


De juiste school kiezen is moeilijk als je 12 bent, en dat kunnen we niet makkelijker maken. Als kind moet je inschatten wat voor sfeer er hangt, of je er nieuwe vrienden zal vinden en of je lol kunt hebben — en je ook de dingen leert waar je later wat aan hebt.

Om van buiten zichtbaar te maken wat je aantreft bij Stad & Esch in Meppel hebben we de kinderen zelf centraal gesteld en verbeeld zoals ze zijn, met de emoties die daarbij horen. Hiermee tonen we ook dat de school een open karakter heeft en ontmoetingen centraal stelt. En natuurlijk is de school trots op wat ze betekent voor de stad. Daarom dragen de geportret­teerden letterlijk en speels de boodschap.


Met meerdere emoties in één beeld prikkelt deze campagne school­zoekenden voor een bezoek aan Stad & Esch. Je mag jezelf zijn bij Stad & Esch, daar hebben ze wat aan. Want juist al die verschil­lende kinderen maken de school tot wat ze is: een plaats voor ontmoetingen.
Met een open karakter.

Fotografie — Chris van Diemen
Design & Art Direction — Taken By Storm
Project Direction — Marcel Kampman


 

Achter de schermen

Na alle gekke bekken en de malligheid van de shoot bleek de verf er uiteindelijk toch vanaf te gaan :-)