Inpublic
Online campagne

Hoe maak je een helder punt voor je bezoekers?


Een parkeergarage kies je op basis van twee dingen: locatie en prijs. Toch? De responsive website die wij ontwierpen voor Parking Centrum Oosterdok geeft precies die informatie in één oogopslag: dichtbij Amsterdam Centrum, €10 voor 5-24 uur.

Taken By Storm gaf de garage een heldere, communicatieve stijl. Bezoekers zien direct de twee dingen die ertoe doen: locatie en prijs, geïntegreerd in de kaart van de stad. Routes naar dichtbijgelegen attracties zijn maar één klik verder. En voor populaire evenementen kunnen nieuwe attracties zo worden toegevoegd via het CMS.


Voor offline promotie ontwierpen we een handzaam credit-card formaat hoesje voor uitrijkaarten om een dag gratis te parkeren. De stijl is ook toegepast op bewegwijzering binnen en buiten de garage, waardoor bezoekers nog gemakkelijker hun bestemming bereiken.

Door het competitieve aanbod, de uitprobeerkaarten en de heldere communicatie eromheen, verdubbelde de bezetting van de 1369 plaatsen in slechts weken. Adwords en pers werden bestookt door PR-partner Roos & Van de Werk. PMS72 programmeerde de site.


De responsive website gedraagt zich op een telefoon als de slimme app die je nodig hebt on the go.

Premiums met een gratis parkeerkaart.