Stella Lab
Positionering & visuele identiteit

Hoe zet je de markt op z’n kop?

Marktleider worden én een transparante markt creëren, dat is de ambitie van Stella Lab. Als ’s lands grootste onafhankelijke laboratorium zet zij de standaard in asbestanalyse. Daarbij hoort natuurlijk ook open externe communicatie. Taken By Storm tekende voor de positionering en visuele identiteit, waarmee ze de markt gaan overtuigen.

Digitale workflow
Stella Lab heeft als eerste de workflow van hun klanten geanalyseerd en vertaald naar digitale dienstverlening. Door die investering kunnen ze nu sneller, zekerder én goedkoper leveren.

Dubbele controle
Als enige voert Stella Lab op alle monsters een dubbele controle uit. Dat maakte Taken By Storm zichtbaar in de dubbele A die prominent tot uiting komt in het logo en dienst doet als icoon voor hun baanbrekende app. Door één A op zijn kop te plaatsen maken we direct voelbaar hoe ze de markt op z’n kop zetten.

Aan alles is gedacht
Zo goed als Stella Lab hun klanten helpt met hun business, zo goed onder­steunen wij ze weer: met een website en webshop, folder­materiaal, beurs­materiaal, email­nieuws­brieven, stationery en meer. Let’s take the market by storm! 

We maakten een strakke set basismiddelen voor correspondentie.

De nieuwe website werkt minstens zo goed op mobiel als desktop.

In het lab worden dagelijks dit soort monsters onder de microscoop bekeken. We tonen het in de identiteit in combinatie met beeld van de analisten.

Met regelmaat informeert Stella Lab haar klanten via email: heel efficiënt.

In een schematisch overzicht leggen we aan klanten uit hoe Stella Lab het slim heeft georganiseerd. Dit leidt tot snelle resultaten, gemak en zekerheid.

In de online omgeving kunnen klanten zien wat de status is van de lopende analyses en de resultaten van de afgeronde.

Klanten gebruiken de app om tijdens de opname van monsters alle relevante data alvast in het systeem van Stella Lab te zetten.

 

Logo schetswerk

In de conceptfase zoeken we vanuit inhoud én vorm om tot het beeldmerk te komen dat het beste communiceert waar de organisatie voor staat.